oj!

Ja, oj kan man säga nu. Men när man sitter hemma i u-hamn och är uttåkad kan man ju alltid skriva ett blogg inlägg. Det har ju inte hänt allt för ofta på senaste tiden. Har dock inte mycket att säga. Andelen läsare ökar inte och det kanske inte är så konsigt. Men orkar inte ritkigt ta tag i detta med en blogg. Den fyller tre år i augusti men har väl inte vart aktiv sen gud vet när. Jag mår iaf bra för er som råkar läsa. Ser fram emot en väldigt skön sommar just nu. Och en resa till min andra hälft som bor uppe i Linköping nu. Vi kommer garanterat göra staden osäker med kombinationen vin och en massa skvaller. Helgen kommer nog bli ganska galen men det är ju det som är meningen med lite återföreningar. Får se hur många som kan återförenas bara men jag hoppas att vi blir fyra iaf!

Annars tycker jag det är ganska deppigt att de har flyttat Hultsfred från sin "vanliga" vecka. Det gör att jag inte kan besöka festivalen vilket gör mig lite sur när jag ändå är ledig den veckan. Men jag fåt väl hoppas på sol och bad på tylösand i stället..

Har inte mycket att säga mer tyvärr. Men ett inlägg är bättre än inget alls enligt mig. /ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback