Att vara låtsasmoster.

Jag fruktade för mitt liv om jag inte skrev. Nu när en av delarna från Fantastic Four har åkt tillbaka till Oslo måste jag anstränga mig. Dessutom skall jag träffa resterande delar ikväll och Johanna gnäller som vanligt på min inaktivitet. Men Johanna, jag har ett liv. Jag har faktiskt varit tvungen att pussla klart. Så det så.

Nästa vecka flyttar jag för att börja plugga. Antagligen tröttnar jag efter två månader och försöker börja planera inför nästa resa. Försöker få med mig någon som är sugen på att slåss mot drakar och pirater.

Min vän Lauren födde inatt en liten son. Hon var rädd och jag var nervös. I tre dagar har vi gått och väntat på honom. Och inatt så var det över. En liten Richard James Barron III.

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback