Varför inte?

Nu är jag på hugget. Sitter och skriver en del i mitt grupparbete. Det går sådär. Men nu har jag kollat allt som går på facebook, aftonbladet och bloggar så jag har väl inget annat val än att gräva ner mig i boken. Den är ganska intressant när jag väl börjat läsa. Men det finns andra saken som är roligare just nu. Skulle vilja krypa ner i en varm stor säng. Men icke, min kalla 90 säng väntar på mig. Men för att jag ska hålla mig vaken äter jag araksbollar. Eller som jag trodde det hette tills ungefär två veckor sedan: arraraksbollar. Men det var tydligen fel...... Jag kan inte vara bäst på allt. Men jag är sjukt glad ändå. Längtar tills nästa helg. Då blir det uschlehamn igen. Efter en avslutad delkurs ska det bli hur skönt som helst. Men innan dess ska två tentafrågor och ett grupparbete bli färdigt. Jag ska gärna också ha kollat upp kurslitteraturen till nästa delkurs för att kunna förbereda mig hemma. Men jag kan inte lyckas med allt.

Nu blir det nog dusch, sen chokladmjölk och efter det en jädrans effektiv Anna som skriver så tangentbordet glöder! Tänkte det var kul att uppdatera här lite oftare när jag såg det stora antalet som var inne på bloggen varje dag. Jag gör det för er skull! Känn er speciella! Sväava lugnt! Och Elin, ta det lugnt i Gutteland nu! //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback