Hösten är här

Ja, nu är det höst. I lördags gick jag i den lilla svarta till en helt underbar sittning. Det skulle jag inte kunna göra nu. Det kändes som att baar för att det blev den första september blev det apkallt. Ja, fast det är mysigt för nu får jag använda koftor, varma tröjor, halsdukar och vantar! MYS! Det är mycket mys för mig nu. Det tycker jag om.......

Sen att min Elin är i ett annat land. Denna gång var det inte lika långt som USA. Men ändå. Träffar henne inte så ofta ändå. Men jag kan klargöra här att det blir helt klart en resa till Gulleböjj-land helgen där hon den där Elin fyller bolaget! Jättekul ska det bli!

Annars har jag börjat skolan igen. Genusvetenskap är det som står på schemat fram till jul. Ja, alla lärare är feminister och när jag argumenterade emot lite fick jag höra det. Ska bli en intressant kurs kan jag tala om! Sen att vi är 20 personer och en och en halv kille också kan bli kul också. Ska försöka uppdatera lite mer nu i höst. Kanske till och med lägga upp en bild. Ja, det kan bli så!

Ville jag bara säga till alla som klickar sig in här ibland, läser lite vad jag och min kära vän skriver att det är kul! Vi är nöjda med besöksantalet! Sväva lugnt kära vänner! //ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback