tiden går fort när man har kul, eller när man har okul..

ja, först ska jag vara lite deppig. allting går inte riktigt min väg just nu och den 3 november kommer nog komma till historien som min mest olyckdrabbade dag. här kommer lite negativa tankar som måste komma ur mig för att sen avsluta med lite roligare händelser!

deppsaker:
¤ datorns skärm blev rosa igen (dock har den vanliga färgen kommit tillbaka)
¤ min sms funktion fungerade inte, jag som skickar 20 per dag ungefär var lite deppig (funkar dock nu igen)
¤ mitt word på datorn slutade att fungera (funker inte fören jag hittar ett löserord som tydligen inte finns)
¤ jag vaknade och mådde piss och insåg att jag måste plugga hela dagen annars kommer jag inte kunna få sova de kommande dagarna (jag har pluggat lite iaf men inte tillräckligt)
¤ är fortfarande sjukt trött trots att jag nästan sov bort helgen som varit (att vara slö när jag väl är i kungliga huvudstaden är inte kul)
¤ kan inte träna för mitt knä har pajat (vet inte vad som hänt men har iaf träningsabstinens efter 4 träningsfria dagar)
¤ jag gjorde åt pengar på ingenting i sthlm, kommer inte bli kul de sista dagarna på månaden.......
¤ värmen är fortfarande inte påsatt på Bolmensgatan, suck och usch och fy!

lite trevligare saker:

¤ my dear friend elin ringde mig i dag och sa att hon var i gbg, ett skönt samtal. kanske lund ihop i helgen? vore underbart
¤ ska iaf till lund oavsett och besöka berra, madde kommer nog ner en sväng också. MYS!
¤ var i sthlm i helgen och myste. iaf lite. haha! men det var skönt att komma bort, men kom på att sthlm inte är så stort. kunde ju gå överallt, inte alls som jag mindes det från när jag var 10 =)
¤ har klarat de första 7.5 poängen i genusvetenskap! lycka...
¤ har fått massa ny energi av alla apelsiner och clementiner som jag ätit i dag, kommer inte ha nån c-vitamin brist på ett bra tag!
¤ MAT! finns det nåt godare att bara äta en massa gott? nej, tror inte det. svullade rejält efter helgen som varit men skit samma, jag lever bara en gång. tror jag iaf...

ja, det finns både trevliga och mindre trevliga saker i mitt liv. men det finns såklart ljusglimtar som är helt underbara. telefonsamtal, en kram eller ett gulligt sms. det kan betyda mer än vad en människa tror. så om ni inte har nåt att göra och har mitt nummer får ni gärna pigga upp mig lite iaf i höstmörkret... sväva lugnt! puss och kram från anna

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej,

Jag hoppas på helgen, måste bara se över min ekonmi, ska kolla bljetter idag. Grattis till kursen, du fixar allt!!!!! Vill egetnligen bara ge dig en stooooor kram. "kram"

2008-11-04 @ 10:00:22
Postat av: Johanna

Åhhh vad jag saknar er! (tårar i ögonen). Hoppas att ni har det bra båda två. Hoppas skolan går bra Anna?! Lät jättetråkigt med knät, hoppas att det är övergående?! Hittar du på annars för kul? Saknar allt kul vi hade där ett tag =) Elin, hoppas att det går bra med att hitta ett nytt jobb och att ni har kul. Känns som om ni har kul. Saknar er båda jättemkt. Pusspusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback