Shitload of 'em.

Sommaren börjar närma sig med stormsteg. Detta märks framförallt på två sätt:
1. Min mor och far lämnar mig ensam och styr kosan mot öst.
2. Mördarsnigeln färgar återigen backen vid mitt hus mörkbrun.

Idag är det 1 maj och jag demonstrerade inte. Istället satt jag hemma och skrev om interpersonella och intrapersonella rollkonflikter. Huruvida Marie hade en rollkonflikt eller inte kom jag aldrig fram till, däremot kom jag fram till att jag har en fantastisk förmåga att hitta sysslor för att slippa skriva om de där rollkonflikterna. Till exempel var jag tvungen att städa mitt rum, koka te, lyssna på musik, skicka iväg några mail och leta studentplakatsbilder.

Ikväll var Anna här och det var genuint trevligt. Vi startade en fanclub och mannen ifråga blev hedrad och rörd. Mission completed.
Vi hade inte träffats på länge hondendäringa och jag, men det var mysigt ändå. Imorgon ska vi äta pizza och fanclubba.

Listan på möjliga gäster till min studentmottagning blir kortare och kortare. Snart har min bror fler vänner närvarande än vad jag har. Men alla vet ju att den som har flest blommor runt halsen efter utspringet vinner. Så jag ska nog fuska och köpa på mig en sisodär 20-30 blomsterkvistar själv och hyra in lite folk som kan hänga på mig dem. Det vore nåt det.

Dagens låt: Jet- Look what you've done

Oh, look what you've done
You've made a fool of everyone
Oh well, it seems like such fun
Until you lose what you had won

//Elin

Kommentarer
Postat av: therese

Åh ja! Min mobil har varit helt konstig idag... Men jag är på! Till helgen?

Postat av: Jo

Visst är det! Känns helt konstigt att tiden har gått så fort, men nu är det din tur. Ser fram emot att träffas, känns som evigheter sen sist. Har nog till och med bestämt vad du ska få, men är skitnervös för att det inte blir b ra. Varför måste det vara så svårt att hitta ngt bra till dig?! För det rä alltid svårast... =) Hade bäst gumman! Pusspuss

2008-05-10 @ 10:39:52
URL: http://missvinsarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback