Off we go.

Yes, jag är tillbaka, och jag är laddad.
Jag ber om ursäkt för min frånvaro, men jag tappade sugen. Jag behövde andas lite för att samla nya krafter och komma tillbaka starkare än någonsin.

I helgen har jag haft ett fullspäckat schema.
I fredags panikåkte vi flera mil för att köpa ännu mera tyg till min balklänning, hur jag skall kunna andas i den är ett mysterium. Därefter blev det avskedsmiddag utan middag, men med väldigt mycket japanmix, te och amerikaprat. Lyckad kväll var det, ha det underbart i Brighton!

Igår tillbringade jag största delen av min vakna tid med näsan i skolböckerna, samtidigt som jag tar körkort. HUr jag skall hinna med allt veckan som kommer blir intressant, just nu får jag skriva måndagens händelser på tisdagen i almanackan pga för lite utrymme. Snåla jävlar.
På kvällen tänkte jag Madonna och 80tal, drog på mig lila tajts, grön-blå randig body, slivriga sneakers, illrosa magtröja, glittereyeliner, mulitfärgade armband, tuperade håret och satte i ett svettband. Perfekt blev det och resultatet blev som jag hoppats, gapskratt och pekande.
Det var dags för schlager/singstarkväll och temat var såklart 80tal.
Det var helt klart min och Saras kväll på Singstar och vi sjöng och skrålade så det stod härliga till! Linda Bengtzing var vår favorit under kvällen och jag tror att hela Torsbo hörde oss när vi tog de riktigt låga tonerna. De höga med för den delen.

Vi skulle äta lamm idag men vi insåg att det inte funkade så nu blir det kinamat. Hej beach 2008!
Men först, en promenad med hunden, som förövrigt är klippt runt ögonen nu så inget mer snack om den saken.

Dagens låt: Maia Hirasawa- And I found this boy

And we talked about life, we talked about time
We talked about me, while he was looking around
He was searching for something new and exciting,
while I was standing there right in front of him

Hello

//Elin

Kommentarer
Postat av: Jo

Hoppas att du kan förlåta mig för att jag är så knäpp. Grattis igen! Och så hoppas jag att du hinner med att träffa mig! Pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback