Livet i halmstad är underbart, just nu när jag skriver iaf..

Ja, livet går framåt i Halmstad.
Solen ger mig energi.
Vännerna är underbara.
Helgen i Lund närmar sig!
Broders kris-dag närmar sig med skrämmande steg.
Jag är fortfarande avundsjuk på alla som befinner sig på andra sidan jordklotet.
Att plugga kan vara väldigt kul ibland, tråkigt ofta.
Lägenheten är ett råtthål just nu, men det blir nog bra efter helgen.
Soffan är upptagen, men det är roligt med sällskap.
Jag har lärt mig att diska efter nästan varje måltid, inte ett diskberg på snart en vecka!
Blir illamående när jag tänker på hur mycker jag måste plugga.
Måste fixa ol-barn-lek-lära-sig-orientera-sak tills i påsk som jag inte har tid med.
Vännerna ska samlas runt påsk, det ska bli sjukt kul!
Saknar systeryster men är glad för hennes skull!
Många av mina klasskompisar ska sluta till hösten, bi blir inte många kvar men vi ska klara det ihop. Du och jag Anna! Haha!
Knäna mina pallar inte min träningsmängd nu, får nog trappa ner lite.
Måste hälsa på bror min i götet.
När jag tänker har jag mycket att göra i vår.
Det är lite jobbigt men ska planera in i minsta detalj i min kalender så ska det nog lösa sig.
Men genom att baka klarar jag av vardagen! :)
Nu blir det lite planering sen soffan kanske, min rumskompis kommer nog tillbaka snart!
Tills jag skriver nästa gång kan ni sväva lite lugt!
//ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback