Ligger i sängen och myser

Hemma i födelseorten igen. Ser fram emot kvällen och en rolig återförening och maskerad! Nu är jag rastlös. Så jag tänkte berätta lite om mig själv! Haha!

PERSONLIGT
1. Vad heter du? Anna
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag är nöjd med mitt namn
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Hilma
4. Vilket stjärntecken är du? Oxe
5. Vilken årgång är du? 87:a
6. Vart bor du? Halmstad
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? En gång
9. Vart skulle du vilja bo? I lite varmare klimat
10. Vilken skolklass? Högskolan, första året
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Folkhälsovetare eftersom jag pluggar till det

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 164 cm kanske
2. Hur mycket väger du? 65 kilo =)
3. Hårfärg och frisyr? Axellångt mörkblont hår med lugg
4. Ögonfärg? Blåa
5. Mest nöjd med? Helheten
6. Minst nöjd med? Jag försöker se allt positivt
7. Skostorlek? 37/38
8. Glasögon? Nej
9. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen.

FAVORITER
1. Film? Shrek
2. Låt? Du hade tid - Lars Winnerbäck
3. Årstid? Sommar
4. Mat? Kycklig, ris med brunsås
5. Dryck? Mjölk
6. Djur? Inget stort intresse
7. Färg? Blå.
8. Parfym? Pink Lacoste
9. Tv-program? Friends
10. Idrott? Inomhusfotboll

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Svart craft-jacka
2. Vad använder du just nu för skor? Gröna converse
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritklädersplagg? Jeans och linne
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nya sommarkläder
6. Favoritaffärer? Ingen speciell
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte mycket
8. Favoritmärke? Har inget
9. Vad har du för byxstorlek? 29/31
10. Vad har du för tröjstorlek? M

Japp, nu har jag delat med mig lite. Det är kanske inte intressant men nu har jag gjort det iaf! Nu är det folie som gäller för hela slanten! Sväva lugnt kära vänner! //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback