Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anna är med i matchen igen.
Jag hoppas att allt är bra med er kära läsare.
Jag är väldigt bra på att uppdatera.
Det vet jag.
Men allt är bra med mig iaf!
Sa farväl till en väldigt god granne i går som kommer vara väldigt saknad här.
Men det är inte mycket att göra åt.
Hon kommer att trivas i Uppsala, det är jag säker på!
Annars jobbar jag som en liten blå från och med i morgon.
Resterande tiden kommer jag ägna mig åt vänner och glass i solen.
Känner på mig att det kommer bli den bästa sommaren på länge!

Medan Elin är ute och far i vida världen trivs jag bra här i Halmstad.
Men hon har nog det sjukt bra i USA!
Lite avis men det är inte heller så mycket att göra åt.
Sen är det inte mycket att göra åt små töntar som skruvar loss ventiler från cyklar.
Det är smått irriterande, men jag log och tog tag i mitt liv och köpte en ny.

Annars ska jag ta tag i mitt liv ännu en gång nu!
Ha det bra och sväva lugnt!
//ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback