Smell the summer.

Sommaren har kommit på riktigt och jag njuter till fullo.
Sena kvällsbad med min lover och resten av våra vänner. B&J's med min Sara och kvalitetstid med bror. Härligt. Det enda som jag saknar i sommar är Anna som jag inte sett skymten till på länge. Att inte vakna upp med henne sovandes i sängen brevid på lördagsmorgnar är lite ovanligt. Att inte leka L.A.P.D i min backe och rulla runt bland sniglarna tar tid att vänja sig av med. Men nästa helg kommer hon hem och då ska vi sitta ihop igen, precis som på den gamla goda tiden.

Jag har varit borta ett tag men jag har schteekt. När man schteeker är det okej att inte vika ut sig i skrift för bekantskapskretsen. Om jag inte badar, äter glass eller jobbar så schteeker jag. Har även lyckats dra på mig en förjäkla snygg schteekbränna över hela min kropp som inte är jämn någonstans och mest liknar ett schackbräde.

Om några veckor är det meningen att jag och några till skall flytta upp till Norge och börja vårt bohemiska liv. Hur det kommer fungera vet vi inte ännu, då endast en av oss har ett jobb och ingen av oss har en kojplats. Eller jo. Två av oss (inte mig inberäknat, men hey! var det någon som trodde det?) har sina pojkvänner med och den tredje har en vän där som vi nattbadade med i veckan. Vilket lämnar mig ensam och övergiven men jag har hört att det finns bra parkbänkar i Oslo, och är man orienterare så är man. Jag klarar mig nog. Om jag inte gör det så är nog det enda jag ångrar här i mitt liv att jag inte tog kontakt med Heath Ledger under hans levnadstid och friade. Eller att jag ännu inte gift mig med Harry/Ron/Hermione. Eller Prins Caspian. Eller Kung Peter den Store.
Ah jäklar. Det fanns en hel massa jag ångrar. Synd bara att en är död och de andra fem endast existerar på film.

Dagens låt: Four non blondes- What's up

And so I cry somethimes when I'm lying in bed
Just to get it all out what's in my head
And I'm, I am feeling a little peculiar
So I wake in the morning and I step outside
And I take deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs
What's goin' on

//Elin

Kommentarer
Postat av: therese

Men jag vet i alla fall en känd vacker person som kan tänka sig att dejta fans. Jag är en villig kandidat. Min kärlek är Peter Pan. Du kan få dela honom med mig om du vill! Ringer imorn när jag är hemma igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback