En resa skulle inte sitta fel...

Ja, i Halmstad jobbas det och slits det. Blandar dagarna dock lite med njutning av livet och bara är. Att bara vara är skönt ibland. Men för länge går inte. Då terroriserar jag nån vän. Sånt får man göra tycker jag. Solen har skinit på mig några dagar och jag skulle vilja bada i havet m efter att de hittat en sko med en människofot i är man inte så sugen längre. Och alla maneter också. De är röda men jag intalar mig själv att de inte finns där och lever på hoppet. Får bada där inne där alla barn kissar i vattnet. Där är det varmt och skönt!

Jag fyller mina dagar som sagt med jobb och slit. Men men så goa jobbarkompisar funkar allt! Kom precis nu hem från jobbet. Det var riktigt kul! Skönt när man kan göra lite som man vill och baar ta det lugnt. Stress är inte bra för hjärtat. Det är inte bra för nåt. Därför ska man bara andas och tänka på något kul. Det funkar nästan alltid för mig!

Annars har jag börjat med att plöja igenom vänneravsnitten igen. De slutar inte att vara roliga. Helt otroligt. Me like Friends!

I helgen kommer Berra, sen kommer syster och sen kommer Gotting! Hela nästa helg är det marinfestival här nere. Alla Halmstadsbor blir helt till sig när man nämner den helgen. Aja, får väl uppleva och meddela hur det är. Mne Det är ju en vecka kvar. Och den vecka kommer gå fort. Det lovar jag.

Vi hörs nog snart igen! Måste bara säga att jag saknar U-hamn lite. Vännerna är långt bort, det känns. SVäva lugnt iaf! //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback