You're sitting at my chest.

Medan Ena och Johanna har dragit till Göteborg för att roa sig med allas våran Al Gore har jag våndats över ett idrottsarbete som ska lämnas in imorgon. Tankarna har dock vandrat under kvällen och just nu funderar jag på vad Johanna kommer använda för att slänga på Al. Ruttna tomater eller tårtor?

Förövrigt kan jag inte röra på varken vader eller rumpa. Stelheten från morgonens intevallträning har nu övergått i ren jävla smärta och jag kan nog anta att jag kommer få beskåda världen från ett stående perspektiv imorgon.

Jag har mått dåligt sen jag kom hem. Återigen gjorde jag fruktsallad á la Elin och likförbannat ska jag avsluta hela skålen. Varför? Bor det ett monster i min mage som kräver konstant föda? För även om jag är mätt trycker jag i mig smörgås efter smörgås, frukt efter frukt. En dag ska jag lära mig äta som en dam.

Resten av dagen har jag varit glömsk. Mössan och vantarna fick vänta i biblioteket tills jag kom på att även de skulle med hem. Papper glöms, namn glöms av. Allt glöms bort. Det är åldern som gör det. Jag säger ju det.

Dagens låt: Big Star- Thirteen

Wont you tell me what youre thinking of.
Would you be an outlaw for my love
If its so, well, let me know
If its no, well, I can go.
I wont make you

//Elin

Kommentarer
Postat av: ena

Johanna slängde faktiskt upp sina trosor, det är sant.

2008-01-23 @ 17:01:16
Postat av: therese

HAHAHA en nakenchock då nästan från Johannas sida, jag kan inte tänka mig att hon fick av dem utan att världen fick beskåda... jaa... HAHA! ;)

Postat av: Grönis

Jo, för trosor kändes passande - man kan ju trots allt göra etanol på dem.

2008-01-23 @ 20:47:36
Postat av: Tove

Åhå, Thirteen. Tretton med Håkan, det var därför jag kände igen den. Sjukt musikallmänbildad känner jag.

2008-01-23 @ 21:16:47
URL: http://toveudd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback