Söndag, sista dagen i veckan

Ja, veckan har varit lite annorlunda.
Det har blivit ett nytt år, vilket jag iofs inte har märkt så mycket av.
Jag är tillbaka i Halmstad och det känns kanon.
Har börjar plugga lite inför tentan nästa lördag.
Det känns bra och kul.

Gårdagskvällen var riktigt mysigt.
Vi pluggade, åt "soppa", chips och dipp.
Sen får vi inte glömma den underbart goda smoothies.
Vi lärde varandra lite av varje :)

Nu har det varit skidor under hela veckan.
En 20-årig kanon har kommit fram rejält och visat upp sig för världseliten.
Precis nu på TV ska de åka upp för en slalombacke.
Ja, vissa är inte riktigt kloka.
Jag är glad att jag sitter i min soffa och dricker varm nyponsoppa!

I dag ska jag plugga med brudarna.
Även se på två av de flickornas nya lägenheter.
Ska bli kul!

Nu ska jag hålla tummarna för det nya stjärnskottet från Sverige.
Ha det bra och sväva lugnt!
//ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback