So with a thousand sweet kisses, I'll cover you.

Det blev ett himla skriveri om trosor bland kommentarerna, och huruvdia Johanna slängde ett par på Al Gore. Johanna säger att hon slängde upp de för att man kan göra etanol på dem, men vi vet alla att Johanna innerst inne gillar Al och gjorde det för att det var så nära en rockstjärnegroupie hon någonsin kommer att bli. Det jag vill säga var att jag läste någonstans att om man skickar in sina gamla och tråkiga underkläder till Björn Borg får man 5 euro tillgodo och Björn Borg kommer senare att skicka de gamla underkläderna till världens ledande politiker.
I think they call it a statement.
Antingen kommer underkläderna verkligen skickas, eller så finns det någon som har en väldigt udda hobby att samla på begagnade underkläder.

Träningsvärken från igår är om möjligt värre idag. Jag har fått försöka skaka igång mina vader då de faktiskt har hamnat i ett läge som är totalt orörligt. Det känns som cement och rumpan skall vi inte ens gå in på. Jag undrar om det är okej att be främmande människor om rumpmassage.

I min klass går en tjej som heter Ida. Ida är lite annorlunda. Annorlunda på ett bra sätt. Ida är väldigt flummig och idag har hon försökt skada mig fysiskt två gånger. Första gången tror jag hon ville ta livet av mig, hon svingade sitt badmintonrack rakt in i min rygg så jag skrek högt. Andra gången försökte hon slita av mig hälsenan genom att trampa på den. Direkt efter sköt någon volleybolltönt en boll rakt på mig så jag föll ihop.
Det jag vill säga är, Ida- jag tycker om dig ändå, men försök hålla koll på ditt racket, samt:
Varför hyser alla agg emot mig under idrottstimmarna?

Dagens låt: Radiohead- El Presidente

It came from the skies
In all shades of green
We can always justify
We can measure up your dreams
I know I've seen the master plan



//Elin


Kommentarer
Postat av: Grönis

MEd tanke på att Ida står på min sida är det självklart uppenbara mordförsök.

2008-01-23 @ 22:08:32
Postat av: Johanna

Då är vi två som lider av träningsvärk. Är inte det minsta skönt. kansek ska göra ett litet byte, häälften av min ryggvärk mot hälften av din vadvärk? Så kan vi ha lite mindre ont fast över allt?! ;) Saknar dig gumman. Pusss

2008-01-24 @ 22:01:36
Postat av: Ida

Det var fakstiskt inte meningen att försöka ta livet av dig på ett sådant onaturligt sätt. Jag lovar och svär att jag ska försöka göra det på ett normal sätt nästa gång...
tycker om dig också ändå ;D

2008-01-25 @ 18:29:20
Postat av: Johanna

Hur har du ens lyckats hamna i den knipan? Jadu, blev lite shopping iaf... Hittade ett riktigt fynd, en tshirt klänning för 50 spänn! =) underbart bra! Tur att du läser då så att jag skriver för ngn iaf ;) Saknar dig! Sugen på att boka biljetter till Kent och se dem här? Får gratis boende?! ;) vore super! Puss & kram

2008-01-26 @ 23:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback