Loneliness greets me every morning.

Om några dagar åker en av mina bästa vänner ifrån mig.
Redan i torsdags märktes det på mig för jag var tjurig, smällde i dörrar och var allmänt otrevlig. Någon dag kommer förmodligen ett tårdrypande inlägg om henne.
Fram tills dess väljer jag att totalt ignorera det faktum att jag snart är ensam.

Min morbror kom hem från sitt ryska hem igår och hade med sig diverse presenter. Kaviar, champange, rysk choklad med propagandabilder på och till mig ryskt té.
Folk vet hur jag skall tas.

Snart går jag och övriga avgångselever in på vår sista vårtermin. Imorgon är sista jullovsdagen någonsin. För att fira det bastade jag, för att sedan skrubba sönder mig och slutligen smörja in mig. Jag har nog aldrig varit renare, vilket medför att jag ber alla att dofta på mina armar och känna hur lena mina händer och fötter är.
Ibland får man inte uppmärksamhet om man inte skaffar den själv.

Den vackra granen är fortfarande lika ståtlig. Fortfarande blir jag förstummad.
Min mening är inte att skryta, men ni som har sett den, erkänn att den är förbaskat fin?

Dagens låt: Patrick Park- Something Pretty

At the most I'm a glare,
I'm the hopeless son who's hardly there.
I'm the open sign that's always busted.
I'm the friend you need, but can't be trusted.

//Elin

Kommentarer
Postat av: Grönis

Jag skulle vilja påstå att er gran är lite benig

Postat av: Anna

jag tycker granen var jätte fin! :)

2008-01-08 @ 19:41:34
URL: http://elinochanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja säga att den är lite sådär.

2008-01-08 @ 19:59:49
Postat av: therese

Jo men alltså Elin, ta det inte personligt... Men det skulle vara lite kul att ha något att sträva efter när vi är där borta och ja, så kom jag att tänka på att det skulle vara ganska kul att se dig tjock. Och jaa, på den vägen är det... :)

2008-01-09 @ 17:43:44
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback