Just holla.

Jag har suttit och skrivit på ett idrottsarbete hela kvällen. Nog för att jag tycker om att träna, men att skriva om det och utvärdera om jag lyckades med mina veckomål det kan ta kål på den bästa. Jag tycker om att springa när det kliar i benen, jag tycker om att simma när ingen ser mig sjunka och jag tycker om att  gå om det är fint väder eller svinkallt. Ibland stämmer inte mina krav på min omgivning, men de senaste 6 veckorna har jag varit tvungen att se bortom mina hinder och göra det ändå. Nu är det klart och jag kan återgå till den vanliga Elin som inte kan planera för fem öre.

För att liva upp min kväll hittade jag en låda julkolor och har avslutat den. Jag har svinont i magen och snart spyr jag. Jag förstår inte varför jag alltid måste gå till överdrift med mitt matintag. Jag ångrar det alltid dagen efter då vi står redo i snålblåsten och ska springa intervaller och maten är på väg upp igen.

I eftermiddags hade jag en dejt med HottisGottis. Det var ljuvligt att få höra hennes stämma igen från andra sidan atlanten. Jag saknar henne redan.

Förövrigt har mitt liv idag kretsat kring 5 herrar vid namn Thom, Jonny,  Ed,  Colin, Phil och deras band Radiohead. Radiohead kan tillsammans med en rad andra band vara mitt absoluta favoritband. Vart jag än har vänt mig idag har de spelat så högt, sorgset och melankoliskt i mina öron att jag vill gråta. Men fan vad bra de är. 

Dagens låt: Radiohead- How do you

He's bitter and twisted
He knows what he wants
He wants to be loved and he wants to belong
He wants us to listen, he wants us to weep

//Elin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så söt vännen! Och ja, men det är ett måste om jag inte ska bli smällfet! Hoppas bara att jag kan hålla det och att det funkar, håll tummarna =) Saknar dig med såklart! Och Gotting! Önskar att vi kunde vara på samma plats lite längre med lite mer tid till förfogande och en uppsjö av glass, ringer det ngra klockor? ;) Kan väl komma och hälsa på en helg när du har tid? Vore superkul =) Pusspuss

2008-01-21 @ 23:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback