Great buns.

15 januri och i min vänskapskrets finns det idag två födelsedagsbarn, grattis.

Min kväll har spenderats på skolans "Öppet hus". Meningen var att det skulle komma nior och informeras om kommande gymnasieval. Kom det några nior? Nej, men mina bullar gick åt ändå och oj vilken succé de gjorde! Det faktum att JAG faktiskt lyckats med något i köket verkade förvåna de flesta (alla) men lika nöjd var jag för det och enligt säkra källor såg jag riktigt lycklig ut när jag väl fick dela ut bullarna till förbipasserande barn och föräldrar.
Imorgon, då jävlar ska ni få se på andra bullar, hihi, imorgon ska vi stå enade, vi ska sprida kärlek och glädje runt omkring oss, men viktigaste av allt, vi ska ta fokus från företag och upplysa alla potentiella väljare om hur otroligt bra samhällsprogrammet är och att alla dörrar öppnas om man väljer oss.

Imorse vaknade jag på ovanligt bra humör men efter en halvtimmes vilt letande efter ickeanvända kartor till en hel klubb var jag surare än någonsin och humöret nådde en helt ny nivå då jag steg in i gymmet och kort-korta intervaller väntade. En boxercisemörbultad kropp längtar inte efter att få springa uppför. Ut skulle vi, sprang gjorde vi, men fan vad ont jag har nu.

Förövrigt ska jag dra ner på mitt svärande. Låt det bli ett till gemensamt projekt, att få mig att halvera min svordomskvot/dag. Enbart i detta inlägg har jag skrivit jävlar och fan. Och nu gjorde jag det igen. För att få ut mina aggressioner för dagen svär jag nu igen. Var god kolla bort.
Fanjävlafanihelvetesjävlaskit.

Dagens låt: Coldplay - Scientist

Tell me your secrets, and nurse me your questions
Oh let's go back to the start
Running in circles, coming in tails
Heads on a science apart
Nobody said it was easy
It's such a shame for us to part


//Elin


Kommentarer
Postat av: Sara

Elin, prata med meJ!!! idag kom en liten hemlängtans känsla som nagla sej fast i bröstet.. jag skyller dt på dyra böcker och felaktiga försäkringsnummer...

usch...

men annars är allt TOPPEN :D
Surr..

2008-01-16 @ 00:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback