When beauty fades but your love grow.

Jag har varit lite disträ på sistonde men ni vet om anledningen.
Jag ber om ursäkt för allt men sista veckan tog mitt liv vändningar jag inte räknat med och jag var inte mig själv en enda minut. Jag kommer nog aldrig bli mig själv igen, men det är en annan historia.

Ikväll bokade jag biljetter för att få återuppleva ett liv jag lämnade för 2 somrar sedan. 7000 kronor fattigare men en 18 dagars resa rikare och jag kan känna glädjen inom mig. Snart får jag äta mexikanskt och svulla donuts. Snart får jag skälla på Andrew i Sonickassan och snart får jag spela volleyboll med mina favoriter. Den här sommaren kommer bli galet bra, det känner jag på mig.

Jag har sportlov nu och skall ägna det åt plugg, balkläder samt ommöblering. Jag har roffat åt mig en fruktansvärt fin fåtölj och den skall passas in i mitt något minimala rum. Jag tänkte att jag kan klara mig utan skrivbord och därför ligger det numera under min säng. Jag pluggar ju ändå aldrig.

Dagens låt: Jeremy Kay- Have it all

Some days I feel like crying
Don't matter if its rain or shine
I feel like my heart was broken
At least a million times

//Elin

Kommentarer
Postat av: Anders Törnkvist

Härligt med sportlov, men visst är det lite retligt att man ska behöva plugga på det?

Postat av: Jo

Gumman, saknar dig. Är ju evigheter sen sist. Skulle vara kul att snacka lite, kan väl hösa av dig om du vill och orkar! Pusspuss sötaste

2008-02-12 @ 16:03:55
URL: http://missvinsarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback