Top six.

Jag kände för att pigga upp mig och började läsa sms från vänner och bekanta. Jag insåg snabbt att mina vänner antingen är väldigt dåliga på att stava, antingen har en väldigt konstig syn på smshumor eller att de antingen är konstant fulla. Jag skulle tippa på det senare alternativet. Följande sms har alla inkommit efter klockan 23. Dock ligger nog medeltiden runt 2-3 på natten. Favoriten kan vara den sista. Den är så härligt flummig. Men nummer 4 är även den en stark toppkandidat. Fack-et/Fuck-it. Jag diggar alla.

-Gunna. Vi naive ses i veecka hoppas du ha roligt ikväl puss


-Ja vet inte. Det var helt sjukt. Jag kunde typ kamma det o allt. Mitt undermedvetna vill nog att jag ska raka benen. Ska köpa kamera på nätet men har lite beslutsångest..


-hey! Is their anyway u can send me some absinthe?


-Elin dit lilla puss! Älskar dej! Har du kul? Jag har kul har iaf ödmja ska moge dricka mer che.. Fattar du deriås ja.. Surr


-Hallå? Jag letar efter pengar. Har du sett det? Månne makaron?


-Jag ville något,
samtidigt som
Jag
Ville nåt. Jag


Dagens låt: Regina Spektor- Fidelity

I got lost in the sounds
I hear in my mind
All these voices
I hear in my mind all these words
I hear in my mind all this music

//Elin

Kommentarer
Postat av: Jo

Dumt, det håller jag med om. Men vid påsk är jag hemma i typ 10 dagar så då har vi tid att träffas och prata i massor. Kanske fira påsk ihop? Känner för en kul fest. Kan väl höras och bestämma ngt snart så att vi vet. Pusspuss

Postat av: ena

Jag älskar att läsa andra människors fyllesms, som de Johannes skickar till Johanna. Tyvärr får jag aldrig några. Kanske något att tänka på nästa gång du är berusad?

2008-02-24 @ 20:24:02
URL: http://eenaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback