Killar är som..

..ballonger, uppblåsta eller urblåsta.

..bin, sticker när man minst anar det.

..blandfärs, hälften nöt, hälften svin.

..datorer, felprogrammerade.

..fiskmåsar, de äter, skiter och för ett jävla liv.

..hösten, totalt utblåsta.

..krig, de slutar aldrig att existera.

..körsbär, antingen är de omogna eller alldeles för gamla.

..lakan, passar alla sängar.

..parkeringsplatser, de bästa är alltid upptagna.

..röda rosor, fina att se på men de kan göra en illa.

..sjukdomar, lätta att få men svåra att bli av med.

..sniglar, antagligen har de någon funktion, men det är svårt att inse vilken.

..toaletter, antingen upptagna eller fulla med skit.

..tuggummin, smaken försvinner.

..telefonkataloger, man letar och letar men hittar aldrig den rätta.

..fåglar, håller man om för hårt dör dom. Håller man dom för löst så flyger dom

Ja, ibland måste jag få ta ut mina agressioner. Jag gör det på detta enkla snälla sätt i dag. Ganska milt sätt ändå. Men saker händer och då kan jag bli lite irriterad. Saker händer verkligen. Men jag ser fram emot en färdig hemtenta och sen en semesterweekend till Lettland. LYCKA!  Sen blir det plugg ett tag och efter det en förhoppningsvis underbar helg i LINKÖPING med EKAN. Det kan inte bli annat än lyckat!

Nu blir det sängen för mig. Tänka gör jag mycket nu tack vare min granne. Men det är jag glad över! Om jag inte skulle tänka skulle det inte bli bra i slutändan tror jag. Nej, ha det bra nu, ta hand om varandra och sväva lugnt! /ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback