Jag är en dålig bloggare

Ja, det är jag verkligen. Men kan ju bara säga att jag lever iaf och bara för att inte jag bloggar om mode, vad jag gör på dagarna och att jag älskar livet är jag ett fenomen ändå. Jag är grym. Det tycker jag iaf. Sen att jag inte sätter mig att blogga varje kväll är ju en sak. Kanske ska bli bättre på det men det händer inte mycket i mitt liv. Eller det händer saker men kanske inte som jag vill dela med mig riktigt så här öppet. Kan ju låtsas att jag pratat med en kompis som har ett problem men nej, jag struntar i det.

Vänner i min närhet betyder mycket och jag tänker inte nämna några namn. Ni vet vilka ni är även om ni inte läser just vad jag skriver nu. Låååånga telefonsamtal med skvaller förgyller en hel dag för en stressad och sönderpluggad student, små mail förgyller också en dag eller bara ett litet sms. Ni vet väl om att ni är värdefulla? Det hoppas jag iaf!

Sen är jag lite avis på två människor i min närhet som är ganska långt bort just nu. De befinner sig på andra sidan jordklotet. Ni kommer vara borta ett bra tag till men jag är lite avis på värmen. Skulle vilja ligga på stranden med en drink i handen och bara njuta av livet. Just nu njuter jag av min ensamhet hela helgen. Det är helt underbart. jag behövde tiden för mig själv. Fast jag har nog gjort som en av mian grannar, tänkt för mycket. Om det nu går har jag nog lyckats. Jag har klarat av några filmer också.

Million dollar baby - Jag ville känna sorg inom mig och finns det nån bättre film? En tjej som inte kan fortsätta med det hon vill mest av allt. Sorgligt med sant.

Sjätte sinnet - Jag satte mig själv i förrgår och tittade på den. Den var inte lika läskig som jag hade för mig med jag hoppade till några gånger. Att se en skräckfilm själv var inte så farligt som jag trodde.

Seven - Den såg jag i går. Inte heller lika läskig som jag mins den. Men lite sytlig och slutet är inte så kul. Men det var en bra avslutning på en lugn fredagskväll.

I dag har jag varit duktigt. Gick till statsbiblioteket klockan 11 och har suttit tills nu och jobbat. Ganska glad för det. Hemtentan måste ju bli färdig eftersom det blir en liten tripp till Lettland nästa helg. Ledighet here i come! Ska besöka staden som Daugava rinner igenom. Måste ta ett kort! Alla som tycker om Winnerbäck fattar vad jag menar, ni andra behöver inte fatta för om man inte lyssnar på Winnerbäck är det inte bra. Ska iaf bli underbart. Därför måste jag plugga hela denna helgen men att sitta och titta ut mot Nissan och ha solen i ögonen (dock inte spild mjölk överallt) är underbart! Ska hem snart och laga mat! Tycker om mitt liv! Ska titta på dreamgirls i kväll, kännde för en riktig tejfilm! :)

Nu ska jag packa ihop för den här gången. Får se om det dröjer en halv månad innan jag skriver igen eller om det blir i morgon! Den som lever får se! Ha det bra kära vänner och sväva lugnt! /ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback