Dax igen för uppdatering

Det finns de som uppdaterar mer än sällan. Jag är en av de men jag är grym ändå. Har fått en grym kick i livet efter att ha läst "Dumpa honom". En kanonbok för alla tjejer som behöver en spark i arslet rent ut sagt! Skaparna bakom tv-serien Sex and the city ligger bakom boken och jag blev peppad av att ta tag i mitt liv. Inte slösa min tid med någon som jag verkligen inte vill vara med eller att jag hela tiden ska leta efter Mr. Right. Jag har lovat mig själv att sluta leta iaf för ett tag och se om det ger resultat. Jag lever på hoppet och innerst inne tror jag på att drömprinsen kommer komma ridandes på en vit häst med en bukett rosor i högsta hugg. Annars är det en snygging som kommer fram på krogen med en drink. Det spelar inte så stor roll. Bara mannen som kommer fam är prins charming. Haha! Sen lånade jag en till bok på biblioteket. Fast ingen av mina vänner tycker att det är värt att kallas en bok. Jag har inte börjat läsa den än men den heter "Kvinnor som tänker för mycket". Kan vara intressant att läsa en bok i stället för att inte läsa alls. Jag har en förmåga att tänka lite för mycket i bland men som en kompis sa. "Du kanske kommer tänka ännu mer nu när du läst boken än innan". Jag hoppas inte det utan att jag i stället ska få tips hur jag ska kunna vila hjärnan lite ibland. Ni som känner mig vet att jag sällan läser böcker men jag måste ju börja att vara lite seriös nu när jag går på högskolan. Måste utvecka mitt ordföråd också enligt någon. Men ordet HET kan användas i de flesta sammanhang. Faktiskt.

Annars flyter livet på bra i Halmstad. Helgen ser ut att bli kanon. Blir bussresa till Linköping för att hälsa på Oskar ihop med min andra hälft Elin. GH3 ser jag fram emot väldigt mycket. Jag lovar att jag har blivit bättre sen nyår då jag blev utbuad någon gång. Men jag laddar mentalt och kommer lyckas jättebra!

Ska till skolan nu på ett möte inför nollningen 2008. Ska bli riktigt kul! Vi hörs nån gång i framtiden. Sväva lugnt! //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback