Why I love 'em.

Jag läste precis på en av de stora kvällstidningarnas hemsida att lärarna på skolor i Texas nu skall få bära vapen. Heja jänkarna. Hur kan man inte tycka om dem? Nej, men allvarligt. Vad är detta?
Tydligen så ligger den första skolan där lärarna nu skall få bära vapen endast 25 mil norr om min gamla by. Skönt att man flytt fältet. Det räcker med att David hade med sig sitt vapen på Wal-Mart. 

Förövrigt skall Lauren få en pojk. En liten Richard James Barron III, och jag skall tvinga henne till att göra mig till gudmor. Iallafall till hans svenska gudmor. Jag ska bli den bästa auntien han någonsin kommer ha. Vad jag inte förstår är varför de ska döpa honom efter Rick och hans pappa Rick.

4 timmar och 45 minuter av mitt liv spenderade jag framför tv'n idag i väntan på att svenskarna skulle vinna tennisen. Johanna hade svårt att förstå varför jag frivilligt såg på när andra motionerade. Hon förstår inte sådant här. Jag har väntat på friidrotten i fyra år. Jag lämnar inte fotöljen framöver.

Min mor och far blev inneblåsta ute i stugan igår och skulle kommit hem i eftermiddags. Det blev problem och de har fortfarande inte kommit hem. Jag skickade ett ynkligt sms till Johanna i förhoppningen om att hon skulle fatta det dolda budskapet och övveraska mig med mat och sällskap. Hon fattade inte. Johanna- när du läser det här så vet du varför jag smsade dig innan. Kom ihåg det till nästa gång.

Dagens låt: José Gonzalés- Hand on your heart

Well it's one thing to fall in love
But another to make it last
I thought that we were just beginning
And now you say we're in the past
Look me in the eye
and tell me we are really through


You know it's one thing to say you love me
but another to mean it from the heart
And if you don't intend to see it through
why did we ever start?
I wanna hear you tell me
you don't want my love


//Elin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaha. Problem 1 ligger i att jag inte fattade vinken. Problem 2 ligger i att jag inte kan laga mat.

2008-08-16 @ 19:18:34
Postat av: Ida

Hallo Elin, det måste ju ha förstått att hon inte skulle fatta hinten, det e jo Grönis ....



Kul att du inte fatta Grönsan...! :D

Postat av: Johanna

Iduberga, att du bara har mage att komma här och komma här bara sådär!



Men okej, i fortsättningen ska jag analysera samtliga sms jag mottar å det yttersta innan handling vidtas.

2008-08-17 @ 00:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback