Jag mår bra, eller nja. Jag lever..

Jag mår förhållandevis bra. Foten gick inte av. Men något blev rejält uttöjt. I mitt fall var det ledbandet. Det kunde gått av, eller nåt kunde vara av. Det trodde doktorn iaf. Honom ska jag lita på men frågan är om han var social och trevlig. Jag skulle svara nej på den frågan. I bilen på väg hem efter besöket på sjukan hölls en bra diskussion:

Jag - Bara för att man har 20.0 betyder det inte att läkarna har social kompetens. De ska ju kunna vara lite glada iaf. Försöka går ju alltid. Läkaren kunde iaf inte haft en fru i detta fallet iaf.
Baksätet - Jo, han hade en ring på fingret
Jag - Men det behöver inte betyda att han är trogen och lycklig. Han var nog glad för han hade en älskarinna men något måste ha gjort honom olycklig.
Baksätet - JA! Frun hade precis fått reda på det och hon skiljer sig från honom.
Föraren - Det måste vara den enda förklaringen till varför han var lite nere.


Hej fördommar säger jag. Men sånt är livet. Jag har fördommar och det går inte att komma från. ALLA har fördommar. Jag står för det. Något jag tycker alla borde göra.

Mitt liv är hektiskt förövrigt nu. Tränar på som en gnu. Dock blir det ett bra uppehåll nu eftersom det blev en liten skada på min högra fot. Men jag ska träna på balansplattan 24/7 nu. Kommer sakna fotbollen och alla glada typer jag träffar där. Allt blir lite roligare då! =)

43 dagar kvar innan min sista uppgift ska lämans in, en hemtenta. Men jag har tur. Vissa går en bra bit in i juni. Men jag vet inte hur jag ska tillbringa min sommar. Det blir lite svårt. Eller så blir det slösommar. Kan behövas inför i höst. Många ska hoppa av och göra annat. Men jag ska klara dessa tre åren! Kommer bli en grym folkhälsovetare!

Planerna framöver är att plugga som en liten blå, planera en fantastisk nollning på Högskolan i Halmstad, åka hem och häsla på familjen. Även kram om en pepparkaksbrun systeryster inom en snar framtid! Det blev lite bloggat iaf. Nu blir det sängen för de där drogerna som jag fick av farbror doktor var inte svaga kan jag tala om. Sväv lugnt vänner! //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback