Boys night out.

Igår skrev några högskoleprovet, jag gjorde det inte.
Jag pluggade och åt morotskaka istället.

På kvällen hade vi en temakväll, Grabbkväll stod på schemat och klädsel därefter.
Dessutom skulle vi bete oss som män/karlar/pojkar/killar vilket bidrog till mörka röster, rumpput, ghettowalk och mycket plats mellan benen. När vi satt ned alltså.

Vad gör alla killar när de träffas? Jo, de äter pizza, dricker öl och kommenterar och gnäller över fotboll. Fast fotbollen byttes mot den norska kvalitetsfilmen Bare Bea. En riktigt djup film om man väljer att analysera den.

När ölen nästan tagit slut började vi rimma till presenten som Alex skulle få av mig, och jissesamalia vad vi var bra!
"Det enda som är större än dina biceps det är dina triceps".
Synd bara att jag inte är säker på att han var vid sinna sinnes fulla förstånd för att förstå vilken underbar present jag hade gjort åt honom och vilken högklassig dikt vi hade diktat ihop.
Men den andra presenten, den var uppskattad och öppnades och avnjöts på direkten.

Kvällen avslutades med deeptalk i korsningen hem till mig.
Och imorse vaknade jag av att hela min säng skakade och jag förstod ingenting.
Tills jag tittade vid mina vader och fann min hund drömma mardrömmar och sparka i sömnen.

Dagens låt: Anne-lie Rydén - Åh en sån karl

Han går som en karl
Han ser ut som en karl
Med en kropp som en karl
Och han kysser som en karl ska



//Elin


Kommentarer
Postat av: Ida

Det vart tider det !!!

2008-04-06 @ 17:57:48
Postat av: therese

Deeptalk avec qui? Nyfikenheten är på topp.

Postat av: ena

hittade du din kalender sen eller?

2008-04-10 @ 23:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback