Stress

Jag skulle komma hem och lugna ner mig.
Detta har inte jag gjort.
Jag har stressat hela tiden känns det som.
Shit.
Men jag packar och ser en ände på allt. =)
4 dagar kvar sen bor jag på Bolmens.
Jippi!
Jag behövde stressa av mig lite i dag.
Gick promenad med mor ner till stan.
Ulricehamn fyller 700 år och detta firades i dag än en gång.
Men denna gången var det fint besök.
Självaste Kronprinsessan Viktioria.
Det var lite najs.
Det sjöngs, spelades, dansades och mycket folk var på stan.
Visste inte att så mycket människor kunde vistas på stora torget samtidigt.
Men lite kul var det.
Sen ett kärt återseende från i somras, det var kul.
Sen träffade jag ju HottisGottis och hennes två amerikanska vänner.
Det var grymt kul att träffa henne.
Blir alldeles för sällan nu för tiden.
Alla bor som sagt på olika ställen.
För ovanlighetens skull skiner iaf solen i dag.
Mumalainen.
Men jag måste sitta inne och plugga, försöka iaf.
Ska beta mig igenom ett engelska-häfte.
Najs, eller inte.
Men jag ska lära mig engelska, det har jag bestämt.
En av HottisGottis amerikanska vänner var grym på svenska föresten!

Måste också säga att EKAN fyller 19 år i dag!
GRATTIS!


Aja, nog skrivet för denna gång.
Planerna för kvällen är iaf mys hos Maria. =)
Ska bli skönt att bara göra inget för en gång skull.
Om jag kan lugna ner mig lite skulle det vara bra.

Ta hand om er och glöm inte att sväva lugnt.
//ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback