Posh goes L.A.

Dagen har varit bra, fast utdragen.
Det faktum att jag varken har engelska eller individuellt val börjar märkas.
Håltimmarna hopar sig, men det gör inget.
Jag gillar att mysa runt i skolan.

Idag i tidningen läste jag om att Sibirien smälter.
Är det något som kan få mig att må dåligt så är det när jag läser om hur vi förstör miljön.
Det faktum att vi själva väljer att förstöra vår planet och att vi inte gör något åt det, ger mig en klump i magen.
Helst vill jag bara att någon ger mig en lapp som det står: "Så här gör du, följ detta och du räddar världen."
Tyvärr har ingen gett mig en sådan lapp ännu.

Om miljöförstöring ger mig ont i magen och klump i halsen så mår jag psykiskt dåligt av bingolotto.
Ingenting kan driva mig till vansinne som bingolotto.
Det är inte det att jag tycker det är något fel med att spela Bingolotto, utan det är snarare den krystade stämningen, det faktum att dem tar dit artister som skall locka tittare samt att det springer runt två stycken lila gosedjur och buggar.
Jag får nog spela på Triss istället för att klara ekonomin.

Imorgon skall jag åka bort, för att lära små människor orientera.
Det kommer ju gå bra.
Märk tonläget.

Nu blir det te.
Och chokladfrosseri.

Dagens låt: Queen- I want it all

Listen all you people come gather round
I gotta get me a game plan gotta shake you to the ground
Just give me what I know is mine

I want it all (give it all) I want it all I want it all and I want


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback