Livet i Halmsatd

Ja, jag är väldigt dåliga på att uppdatera här.
Vet inte vad som händer men dagarna fylls till bredden av skratt iaf. =)
Skolan flyter på lite pö om pö.
Statsvetenskapen är fortfarande inte begriplig.
Folkhälsovetenskapen är underbar.
Tur är väl det eftersom det är det min utbilnding går ut på.
Att bli folkhälsovetare.
Tur är att jag har Elin iaf.
Som uppdaterar sitt liv så inte bloggen dör ut.
Men det ska ändras på.
Tisdag eller torsdag ska jag hem.
Eller till Ulricehamn.
Känns som jag inte har nåt riktigt hem.
Aja, då väntar en dator hemma iaf.
Beställde den nyss.
Ska bli helt underbart.
Men dagarna hemma blir nog lite stressiga.
Fest eller inte fest?
Det är frågan som avgör om det blir lugna dagar i Ulricehamn eller inte.

Jag ska hinna med:
-Packa kläder
-Fixa möbler
-Äta mammas goda mat
-Träffa delar av familjen
-Umgås med vännerna
-Packa skräp och bra ha saker
-Skriva Ullaredslista
-Vila
-Läsa rolig och tråkig kurslitteratur
-Gå promenader med Elin (inte lika kul att gå själv nere i Halmstad)
-Leka med min dator
-Hälsa på delar av släkten
-Fixa ny musik
-Njuta av livet
-Bli trött av att gå i backar antar jag
-Köra bil längtar jag efter

Ja, frågar är fortfarande tisdag eller torsdag.
Ska nog ta reda på hur kul det blir på onsdag.
Fast kåren kan inte vara tråkig.
Det har jag inte upptäckt än iaf.

Sen måste jag säga att jag saknar alla mina vänner!
Ulricehamn, Jönköping, USA, Örebro, Hössna, Lund <3

Nu ska jag fortsätta plugga
Försöka iaf.
Det vetenskapliga studiet av politik.
Inte Mummalainen direkt.
Sen har jag införskaffat min Winnerbäckbiljett.
Höjdpunkten i tentaveckan kan jag lugnt säga!
31/11. Dagarna räknas ner <3

Ta hand om er och sväva lugnt.
/ANNA

Kommentarer
Postat av: Jsan

Hoppas du har de bra, kommer nog hem den 27:e, hemma då? MMM, är jättemkt som ska hinnas med när man kommer hem, inte undra på att de blir stressigt.
Hoppas du har de super! Saknar dig!
Puss & Kram

2007-09-16 @ 15:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback