Jag tänker med hjärnbalken.

Jag är flummig.
Förlåt.
Jag är högljudd.
Förlåt.
Jag är irriterande.
Förlåt.

Oh well, man kan inte glädja alla.

Det faktum att Kishti använder orden I like ger mig kväljningar.
Där rök två ord ur min vokabulär.

Ikväll packar jag och letar kortlekar.
Vi ska alternativt bojkotta vissa delar och spela kort istället.

Idag har jag druckit alldeles för mycket te.
Tydligen är te vattendrivande.

Imorgon samlas vi halv nio för att åka uppåt i landet.
Vi skall springa i skogen, alla utom jag.
Jag ska bära överdragskläder och påminna om att knyta skosnören.

Jag orkar inte skriva långa meningar idag.
Det märks kanske.

Det värsta som finns är när musik blir vanlig.
Stäng av era öron, snälla.

Dagens låt:  Anna Nalick- Breathe

There's a light at each end of this tunnel you shout cause you're just as far in as you'll ever be out
And these mistakes you've made
You'll just make them again if you'll only try turnin' around




//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback