I'd say anger is a gift.

Dagen började inte bra.
Egentligen, men ändå inte.
Huvudvärk vid 09.00, men skratt tack vare en blond kille.
"Det växer ju ogräs där, det ser ju förjävligt ut."
Dagen fortsatte med deeptalk med Grönis samt ett antal dåliga raggningsförsök från ett annat håll.
Det faktum att hela världen är emot oss verkar bara tydligt för mig och J.
Vi förstår inte.
Men på fredag ska vi upp till kamp i flanellskjortor och träskor.

Löppass på en mosse är inte att rekommendera.
Eller det är det, om man är bra tränad och på humör.
Jag är varken eller.
Jag är sur och lat.
Arg och tjock.
Moloken och förstoffad.

Nu börjar det kännas att de flesta har flyttat ifrån mig.
På riktigt.
Jag är dock rätt tuff och skall härda ut.

Förresten har jag förändrat mig.
Jag har numera ingen glugg.
Och ja, jag har haft en glugg.
Personer som sett det hittills: 4.

Dagens låt: Lee Greenwood- This land is your land

This land is your land, this land is my land
From California, to the New York Island
From the redwood forest, to the gulf stream waters
This land was made for you and me

As I was walking a ribbon of highway
I saw above me an endless skyway
I saw below me a golden valley
This land was made for you and me


//Elin

Dagens låt:

Kommentarer
Postat av: anderss0on

Jobbigt med huvudvärk på morgonen =/

Postat av: therese

- Ogräset, jag förstår inte var den kommentaren kom ifrån! Helt allvarligt, den blonde killen var nog den sista jag trodde skulle säga något sådant! Möjligtvis en gammal sur tant eller nåt, men HAN hahahahaha

2007-09-12 @ 19:21:22
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback