"Hon är som en rund fyrkant, det är inte du- du har former."

Idag gick jag i skolan.
Sedan körde jag bil.
Och därefter myglade jag mig genom en bussresa till Jönköping och sparade därför 100 kronor.
Glida på en räkmacka is the shit.

Klockan 14.40 inleddes veckans höjdpunkt.
HottisGottis kom och mötte mig.
Våra euforiska blickar möttes, och känslokall som jag är innebär det att jag inte kan bemöta andra som jag bör bemöta dem, utan istället gör vi på vårt eget sätt och petar på varandras axel och säger "heeeeeeeej" med släpig och nasal röst.
Ibland märks det inte att vi pensionssparar.
Förövrigt är Sara kvinnan i mitt liv, och jag är kvinnan i hennes.
Jag såg hennes rum, och det var ett ordningsamt kaos.
Jag såg hennes kamrater, de var amerikaner.
Och jag fnös åt de runda borden.
På Saras skola finns det bibelstudier.
Det är inte min nisch i livet.
Att sjunga Sahara Hotnights väldigt högt och falskt däremot kan mycket väl vara mitt kall.

Kvällen avslutades med vinpimplande.
För det var tydligen därför jag blev medbjuden till staden.
Vin och snacks.
Dock fann vi bara äppeldryck och dipp.
Det dög.

Dagens låt: Slagsmålsklubben- Smart drag Mr. Chister

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback