En helg i månadsskiftet.

Jag har fått klagomål, så jag skriver om helgen nu, och dagen sedan.
Varsågoda.

Igår var det 2 september och sommaren är enligt mig själv slut.
Jag har inte tagit tag i något av det som behövs tas tag i i mitt liv för det, snarare tvärtom.
Men imorgon, då ska jag göra något produktivt.

I fredags kom både Anna och Emelie hem.
Kvällen blev mysig hos Maria där hon, jag, Anna och Madde pratade och drack té.
Nästan mysigast på hela kvällen var Annas och mitt deeptalk ute på gatan i hennes bil, där ett gammalt par blev berusat och två, förmodligen berusade tonåringar, höll på att cykla in i bilen.
Man skulle kunna tro att det roliga var över för natten, men nej då, det kommer mera.
Ett telefonsamtal från Linköping livade upp rejält och jag är en bra tjej.
30 minuter senare kommer samtal nummer 2 för natten.
Kläder slängdes på och jag mötte tre killar som hade rejäla problem med den fjärde..
Tillsammans löste vi det dock.
Fast det tog tid.

Lördagen innebar Göteborg med mamma, och en snabb träff med Gbg's märkligaste samt olycksdrabbade man- min morbror.
Kvällen spenderas på en fest med blandat folk, där jag fick träffa Emelie för första gången på ett antal månader!
Lycka!
Efter en roadtrip blev det pizza och kvällen avslutades tidigt.
Så tidigt att vi är stolta.

Helgens negativa är att jag inte fick träffa HottisGottis.
Om hon kommer hem nästa helg har jag första tjing på henne lördag kväll.
Barasånivetdetnu.

Dagens låt:  the Strokes- Take it or leave it

I said just take it or leave it
And take it or leave it
And take it or leave it
And take it or leave it
Oh just take it or leave it
And take it or leave it
Oh take it


//Elin

Kommentarer
Postat av: Emelie

fest snart igen!! skitkul att se dig

2007-09-04 @ 14:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback