Egen lägenhet fixad! =)

Ja, denna vecka har varit lugn.

Bestått av:
Lektioner
Seminarier
Föreläsning
Kårpubb
Jobb =)
Lek
Bokläsning
Lägenhetsletning
Kontraktsskrivning
Smygtittning
Matbuffe
Skratt
Friends
Nån bra och dålig film
Sköna sovtimmar
Lite sol
Kanske en trasig telefon

Ja, så kan jag sammanfatta veckan.
Känns hur bra som hellst att ha en lägenhet.
JIPPI!
Är så glad för min skull.
Kan flytta nu men det funkar inte för min del.
Skönt att cykla lååångt till skolan varje dag.
Underbar att ha en granne jag redan känner!

Helgen blir nog lugn.
Iaf i dag.
I morgon blir det fotbollstittande.
Sen vet man aldrig.
Halmstad är iaf en skön ord.
Mycket trevliga människor har jag träffat!
=)

Nu ska vi nog titta lite på film sen blir det sängen!
Ha en bra helg och sväva lugnt!
//ANNA

Kommentarer
Postat av: Jsan

Grattis vännen! Hoppas att lägenheten blir bra. Låter som om du har det bra. Sj har jag börjat känna mig riktigt hemma. Hade bäst. Pusspuss

2007-09-09 @ 18:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback