Alone once again.

Jag kom hem från Falkenberg för ett par timmar sen.
Tokbra.
Se på film och skratta och våndas och sova tätt är bra skit.
Så är det.
Att laga spaghetti och gå på sin självkänsla väcker skratt.
Och som vanligt misslyckades jag i köket, och köttfärssåsen smakade absolut ingenting.
Men jag fick äntligen besöka den där berömda stranden och se på stugorna där resten av min stad bor.

Igår gick mitt självförtroende igenom den största svackan i mannaminne.
Följande scenario tar plats i skolan. Mina fotsteg är de enda som hörs i korridoren sånär på ett par ettor utav det manliga könet som sitter på en bänk.
När jag gått förbi dem och passerat hör jag hur en utav de säger:
"Det var hon den där läraren va?"
Nu har alltså jag, Elin snart 19 år, inte bara blivit ElinG och Tant Elin med resten av skolan, jag har även blivit lärare. Min ålder steg med en sisodär 20-30 år.
Tak så jävla mycket.
Bara för att man har kofta och knut behöver man inte vara lärare.
Kom tillbaka den dagen då ni inser att det inte är tufft att spotta ut snus på golvet.
Ungjävlar.

Idag ska jag sova och se på film/fotboll.
Imorgon ska jag dryga samt föryngra mig.
Endast nättröja med bh under, samt för tajta jeans, here I come!

Dagens låt: Joe K- Alive

Ingen text, but you know, gotta' represent!
North Crowley grad!
yeyeyeyeyeyeyyeyeyey!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Jsan

Gumman då! Du är väl inte tantig? Fast de klart, småungarna har ju aldrig varit så bra på det där med att känna igen folk, eller fatta vem som är vad. Men N tyckte din nya styling verkar super :P Hoppas allt e bra i övrigt. Kan väl ringa ngn dag,saknar din röst. Pusspuss vännen

2007-09-09 @ 18:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback