25 september.

Idag har jag gjort något som inte överensstämmer med vad jag gillar att göra på min fritid.
Jag satte mig i en minibuss, åkte ut till en skog där jag försökte vara pedagogisk och lära barn orientera.
Det faktum att jag skulle vara både pedagogisk samt visa min orienteringsskicklighet är inte en lyckad kombination.
Jag fick ha hand om startkorten istället.

Eftermiddagen blev bra med ett deeptalk.
Planerna inför Jossans hemkomst från Irland har smidits.
Synd att jag är så pryd bara.

Förövrigt skall jag ha pulstest imorgon.
Veckan i Glasgow var inte den ultimata uppladdningen inför det.

Den 31 oktober gör jag något riktigt riktigt riktigt bra.
Och mysigt.
Och roligt.
Och underbart.

Dagens låt: Lars Winnerbäck- Hugger i sten

Jag dricker glögg med balkong dörren öppen inatt
Jag är så trött på alla mail och koder
Jag vill ha dig här på riktigt inatt
Och suga liv ur din halspulsåder
Ja för en doft av sommarens sista dagar
När vinden blåser in ifrån England

//Elin


 

Kommentarer
Postat av: Jsan

Hej gumman!
Saknar dig jättemkt!
Inte så att du har en minut över i helgen?
Skulle vara kul att i alla fall få säga hej...?
Hoppas att du har det bra.
Här är det lugnt, inga mer mord eller gängbråk.
Puss & Kram

2007-09-26 @ 23:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback