Vem är du?

Ingen tycks vilja kännas vid sig att den skrivit "överfört" som personligt meddelande..
Mysteriet fortgår och imorgon skall jag gå till botten med det.

Dagen har varit hemskt onödig.
Jag vaknade av att mina föräldrar letade överallt efter ett par nycklar.
Allt som krävdes var att de väckte mig och frågade, jag visste ju hela tiden att de låg på golvet i bilen.
Jag gick till en av Sveriges "bättre skolor" och möttes av inställd filosofi samt inställd svenska, summan av kardemumman blev att jag inte hade behövt gå upp alls, då jag bara har två lektioner på måndagar.
Jäkla skit tänkte jag. Jag tror även att jag skrek både det och ett annat fult ord.

Resten av dagen gick i kampanjernas tecken.
MUF's kampanj "Kan själv" kom till skolan och jag såg det lite som ett ansvar att hjälpa dem stackarna och informera mina kära skolkamrater jag med.
Jag delade ut pins och "kvällslektyr" både hit och dit, och om MUF får nya medlemmar ikväll kan jag nästan säga att det är min förtjänst.
Det mina kära vänner är att göra en samhällsinsats.

Vi hade träning idag, och som vanligt segade jag mig när det var en rolig uppvärmning, dock stod det fel på schemat.
Tanken var ju god iallafall.

Dagens låt: Jeff Buckley- Vancouver

This dream you've ridden on turns your world to explosions
You need to be alone to heal this bleeding stone.
Now, smell the rain of London, it still insists
That we beg for our purity.
As if we are pure in the rain of our contentment,
As if I can think of this no more
.

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback