Tankar


Sjuk
Det är nog det tråkigaste som går att vara
Men den är det inte så farligt
Fast det var första gången jag var så ensam.
Ensam mot kampen.
Att bo just ensam har jag vant mig vid
Tack vara en underbar granne
Utan henne skulle det vara tråkigt
Men den manliga grannen är inte kul att vara utan heller
Ska bli kul att träffa många från B-huset på kick-offen.

En helg helt borta
Andra har roat sig, sjungit och skrattat
Jag har tänkt
Shit vad jag har tänkt
På allt, fast mycket på skolan
De flesta tankar var "tänk om".
Ja, det är "om'et" är farligt.
Men jag ska sluta tänka "om"
Ska byta ut det mot nu.

Efter den 2 november ska jag blir en riktig gymmare.
Aldrig gjort det innan, men nu jäklar.
Ska komma i topp trimm.
MUMMALAINEN!

Ska försöka läsa lite nu
Somnar väl vid fyra i natt också.
Mysigt, not.
Men då får jag lite tid för mig själv att läsa.
Ska inte tänka mer i dag.
Så får det bli
Tvätthögenförsvann i dag också!
Skönt! =)

Sväva lugnt vänner!
//ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback