Shitty day.

Dagen har inga ord.
Jag kan inte sammanfatta den på ett bra sätt.
Jag har varit sur, förbannad och trött på allt.
Tillslut gav jag upp och brydde mig inte längre, men allt löser sig.
Det gör det alltid.
Annars finns ju alltid en annan lösning. Ta pengarna och boka en resa själv.
Finns ju alltid folk som är villiga att cykla.

Ikväll skriver jag min samhällsinlämning, som jag borde gjort för länge sedan men tyvärr inte gjort.
Jag måste skaffa framförhållning.
Men min kropp föddes utan det.
Jag undrar om man kan utveckla det.

Kvällen har spenderats att lyssna på gamla godingar som tar med sig minnen och väcker känslor.
Hanson's.
Spice Girls.
Back Street Boys.
David Hasselhoff makes my heart go round and round and round.

Förövrigt, jag jobbar på att kulturmärka Spice Girls. Vad säger ni? Hur många är på? Kan vi K-märka dem gamla rävarna? Får vi slut på kapital kan vi ju alltid sälja ett av Victoria Beckhams bröst eller något. Eller be någon strippa. hosthost.
Ni kan väl tänka på det och alla som känner som jag att Spice Girls borde uppskattas mer kan väl höra av er. JAg antar att ni alla vet vart min brevlåda bor. Vet ni inte det kan ni ringa. Vet ni inte det finns eniro. Vet ni varken mitt för eller efternamn har vi nog aldrig mötts/talats vid och då ser jag fram emot att lära känna er.
Tjing!

Dagens låt får mig att skratta och tänka på min bror.

Dagens låt: Vanilla Ice- Ice Ice Baby

Yo, vip, lets kick it!

Ice ice baby, ice ice baby
All right stop, collaborate and listen
Ice is back with my brand new invention
Something grabs a hold of me tightly
Then I flow like a harpoon daily and nightly
Will it ever stop? yo -- I dont know
Turn off the lights and Ill glow
To the extreme I rock a mic like a vandal
Light up a stage and wax a chump like a candle
.


//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback