"Se så fint det rinner"

Vissa saker vill jag inte höra när jag ligger på en vårdcentral och tappas på blod.
Dels är det att höra att mina vener är en så kallad "guldgruva", dels är det att det kommer mycket och att om jag känner något konstigt skall jag säga till, men framförallt är det att mitt blod "rinner fint".
Nu har jag ett skäl och en diagnos. Samt förhoppningsvis mindre smärta.
Lika barn leka bäst och nu kan vi shoppas på apoteket ihop och diskutera tabletter på håltimmarna.

Dagen inleddes redan igår.
Filmkväll med orienteringsgymnasiet och jag vet inte om jag skall skratta åt eller gråta över det faktum att det faktiskt finns dem som aldrig sett "Sound of music".
Hur man kan låta en sådan film gå förbi en osedd är för mig ett mysterium.
Sound of music är mitt livselexir.
Sound of music är ett kulturarv.
Jag är Familjen von Trapp.

Dagens låt: the Perishers- Pills

I hope my smile
can distract you
I hope my fists
can fight for two
So it never has to show
And you?ll never know

I hope my love
can blind you
I hope my arms
can bind you
So you?ll never have to see
What we?ve grown to be


//Elin

Kommentarer
Postat av: Grönis

Så när ska vi boka in vår shoppingrunda? Frågan är om vi inte ska leta oss bort från Ulricehamn och hitta mer välsorterade apotek, kanske offra en heldag. En bok där vi jämför våra sänkor bör också införskaffas snarast.

2007-10-03 @ 16:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback