petite salope

Idag är första dagen på mitt sista höstlov.
Detta året är det många saker som sker en sista gång.
I fredags var sista 26 oktober jag någonsin tillbringar på Tingsholm.
I år är det min sista julavslutning någonsin.
I somras hade jag mitt sista sommarlov.
Det tragiska är att jag inte vet om jag skall glädjas eller sörja.
13 år i skolan har snart passerat, och jag börjar känna mig till åren.
Men den 24 maj kommer jag förmodligen vara hes, trött, lycklig men samtidigt frustrerad. Vad ska jag göra sen? Hur är det möjligt att jag av alla människor snart faktiskt måste börja ta lite ansvar. Jag kan ju inte ens göra makaroner. Hur som helst är det lite mindre än sex månader kvar och dem skall jag nyttja till fullo.

Idag gick jag upp tidigt och träffade en person som jag träffar alltför sällan för en tidig frukost.
I 3½ timme satt vi och ondgjorde oss över 91:or, härmade rar, spånade i framtiden men främst diskuterade vi det faktum som för oss samman. Ni vet redan, och jag skäms över att säga det, men blogg is the shit för oss bägge.
Vårt nästa projekt kommer bli storslaget. Det känner jag på mig.

Imorgon bär det av igen.
Till personen som ständigt finns i bakhuvudet.
Vi skall lämna mat och dricka té.
Same procedure as last year.

På onsdag skall jag och två personer åka bil till Anna.
Glädjen är abnormt stor och har inget slut.
Jag har hämtat martiniglas och kläder åt henne.
Grr vov!

Dagens låt: Beach Boys- Wouldn't it be nice

Wouldn't it be nice if we were older
Then we wouldn't have to wait so long
And wouldn't it be nice to live together
In the kind of world where we belong

You know its gonna make it that much better
When we can say goodnight and stay together


//Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för idag bästa Elin! Jag sitter och skissar på projektet, vi kommer ta Sverige med storm! Hörs snart! Pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback