Överfört.

Dagen har innehållit en styck sovmorgon som blev abrupt avbruten av ett stycke hund som skällde i mitt öra.
Då var klockan 08.25.
Nästa gång jag vaknade var hon 10.54 och timmarna hade passerat utan min vetskap.
Hunden var gången och jag var lycklig över att jag fått sova.

Igår var jag hos den enda som rör sig i mitt huvud just nu och det var bra.
Vi drack té och åt wienerpecan.
För det är hans favorit.

Dagens skratt framkallades av det personliga meddelandet som någon i klassen skrivit på pengarna som kommit in på mitt konto "överfört".
No shit Sherlock?
Berätta vem du är, för du livade upp min dag.

Förövrigt fick jag ett ilsket mail idag, ilsket och ilsket, så ilsket det kan bli när det kommer från David.
Jaja, jag ska skicka barnkläder, och jag ska skicka din julklapp från förra året, det har bara inte blivit av ännu.
Jävla jänkare till att ha bråttom.
Hakuna Matata. Ikke yalla yalla.

Dagens låt: Dave Matthews Band- Angel

Watch the deck
Count your cards
Makes no sense
That I'm always losing
When you're gone


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback