"Om SSU kan få medlemmar kan nog vi med."

Dagen har varit utdragen.
Kom till skolan vid 8, slutade halv tolv, men kom inte hem innan halv sex.
Dock bjöd dagen på en härlig lunch (fisk, potatis, sås), underbara väntetimmar på Resia- studentresan är prel. bokad, dessutom en lång och nödvändig fika.

På tal om ingenting vill jag abra bevisa för min kära klass att jag inte alltid har fel, eller iallfall inte hade alla fel på mitt svenskatal.
Okej jag visste inte att det var oktober
Okej jag glömde bort höstlovet.
Men visst fan regnar det?
Yes, Klassen vs Elin, 2-1.

Mina fötter fryser och vi har slut på pålägg.
Jag funderar på att göra te, men ska nog lyssna på låten som spelas på radio nu.
U2 är skiten.

Muf Ulricehamn har startats upp och Juahanna är ordförande.
Radion intervjuade och hela familjen minus far och bror satt bänkade och lyssnade.

Förövrigt charmar min farfar alla.
Han är bra.
Han är bättre än bra.
Han är rarast och snällast.

Dagens låt: the Perishers- Home Town

If you wanna know why I cry at night
If you wanna know why I'm so uptight
You must come with me back to my home town

//Elin

Kommentarer
Postat av: Grönis

Oh yes box!

2007-10-12 @ 17:26:50
Postat av: Ida

Jag hamnade här och läste citatet från The Perishers-låten. Jag är helt ny på deras arena, men i gengäld helt såld. Efter att ha sett en spelning med dem i lördags kan jag inte sluta lyssna.

Hoho, jag vet inte om du vet vem jag är, men en ledtråd kan vara att jag fann dig genom Jolie.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback