"öh, jag kan bygga ut mitt hus!"

Dagens mest intressanta händelse är att vi fått en ny lärare.
Våran parallellklass har tydligen aldrig varit så tysta.
Reaktionerna var väntade, folk erbjöd sig att bygga ut sin hus för hennes skull.
Men, till skillnad från den lite sämre samhällsklassen (hosthost) så är vi civiliserade och berättade bara litegranna om vad tomteism egentligen innebär.

På tal om tomteism, nytt förslag på att be någon slags bordsbön innan vi sätter oss till bords har gjort.
Beslut togs och vi skall numera be innan vi äter.
Varför?
För att vi vill väcka uppmärksamhet.
I en skola där 91:orna väsnas mer och mer för varje dag måste man ta till drastiska åtgärder och istället för att förarga (som dem gör) vill vi glädja våra medmänniskor och locka till skratt.
Därav bordsbönen.
"Gud fader" har lärts in, men huruvida det blir den, den islamska trosbekännelsen eller en egenhändigt uppfunnen har vi inte diskuterat ännu.
Mer info kommer inom kort.

Jag slutade tidigt idag och väntar på mina föräldrar.
Vi skall bege oss till farfar och se hur han mår.
Jag tänkte vara duktig och städa mitt rum, men jag vet inte.
Jag är rätt lat.
Jag kanske tar en till kopp té istället.


Om jag skulle gifta mig här och nu, idag och fick välja min framtida make helt själv skulle jag välja Jeff Buckley. Tyvärr är han död (bummer) och det ställer ju till en hel del problem. Om vi nu skulle ta Jeff Buckley's dödhet i beräkningarna hade jag gift mig med Chris Martin.
Jeff Buckley eller Chris Martin måste vara dem ultimata.

Dagens låt: Coldplay- The Hardest Part

Everything I know is wrong
Everything I do it just comes undone
And everything is torn apart
Oh and thats the hardest part
Thats the hardest part
Yeah, thats the hardest part
Thats the hardest part

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback