Myshelg

Japp, nu sitter jag i soffan med min favorit granne.
Tänker tillbaka på en underbar helg men mina vänner.
Synd att jag inte pallade med Pluto.
Men jag kan inte vara med på allt har jag kommit underfund med.
Lördagen var som Elin beksivde det MUMMALAINEN!
Det blir svårt att få en bättre dag.
Fast jag hoppas verkligen att den 31 oktober blir mins lika bra.
Winnerbäck ska bli himmleskt kul.
VÄnnerna kommer ner, iaf några. Sen har jag funderingar på att åka till Berra.
Men det blir nog inte i år.
Jag kanske kommer ner när du minst anar.

Har ingen mer skola denna vecka.
Fast det betyder inte ingen läsning. 
Stor inlämning nästa tisdag. 
Men jag är laddad.
Statsvetenska intalar jag mig är kul.
Det går bra att intala sig. =)
Men jag oroar mig lite inför schemat inför maj nästa år.
Kan inte gå i skolan på min väns student! 
Det går inte bara.
Hon var inte på min.
Men hon var ju i USA. 
Jag ska vara i u-hamn.
SKASKASKA!

Annars händer det inte så mycket hos mig.
Ritkigt hemtrevligt hemma hos mig.
Ja, det är faktiskt hemma nu.
U-hamn är hemmahemma.

Livet leker.
Hoppas det gör det för mina vänner runt om i landet och världen också.
Fast nu är ju amerikanen hemma.
Saknar dig getosten!
Ha det bra vänner!
Nu ska jag stänga av datorn.
Det är ett gift.
Sväva lugnt.
/ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback