Länge sen sista men nu jäklar!

BREDBANDET ÄR FIXAT
JAG MÅR BRA!
BERRA ÄR HELT UNDERBAR
HON HAR FIXAT EN SINGERAD CD FRÅN LARS WINNERBÄCK
JAG ÄR LYCKLIG
FINNS MÅNGA ANLDEINGAR
STATSVETENSKAPEN GÅR lite BÄTTRE IAF

VÄDRET ÄR LITE SI OCH SÅ
MEN JAG HAR LÄRT MIG ATT FÖRLÅTA NÅN DÄR UPPE BLAND MOLNEN

I MIN UNDERBARA LÄGENHET ÄR ALLT PRIMA
KÄNNDE MIG HEMMA DIREKT
MUMMALAINEN
OCH MIN DATOR ÄR JU HELT PERFEKT OCKSÅ
GRANNARNA FRÅN DJUPASTE SMÅLAND VILL JAG INTE BYTA BORT!
MYSIGT ATT HA NÅN VÄN SÅ NÄRA
EN DEL AV VÄNNERNA ÄR JU SÅ LÅNGT BORT
VÄNNERNA DÄR HEMMA SAKNAR JAG MYCKET
JAG SAKNAR ALLA JAG INTE TRÄFFAR LIKA OFTA NU

I HELGEN SKA JAG HEM HEM
ULRICEHAMN ALLTSÅ
FÖR NU ÄR MITT HEM HALMSTAD =)
SKA BLI 20 ÅRS GALAJ OCH MÖSAMARCH
MUMMALAINEN DET OCKSÅ!

SAKNAR ER VÄNNER!
TA HAND OM ER OCH SVÄVA LUGNT!
//ANNA

Kommentarer
Postat av: Elin

OHHHH du är ju så seg hulahula! Vill bara påminna dig om att jag klockan 13.01 igår(!!) fick ett sms som sa "Jag ringer dig när jag har ätit." Har jag hört nåt från dig? NEJ. BAH.

Postat av: Madde

jag blir lycklig av din lycka. see you soon baby!

2007-10-02 @ 22:19:24
URL: http://elinochanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback