Jag sökte dig och fann mitt hjärta.

Jag hade storslagna planer för dagen men som vanligt var jag för lat för att utföra de flesta.
Jag skulle ringt både hit och dit men gjorde jag det? Nej.
Istället såg jag på allas våran favoritfilm två gånger och blev lika hänförd bägge gångerna.
Jag vill med ha ett vitt hus med blå fönsterluckor.

På kvällen åkte vi till farfar och åt smörgåstårta och sjöng.
"Du gamla zigenare" är en bra allsång.
Varje dag blir det värre och sämre.

Imorgon vid elva tiden åker vi till sydligare trakter för att gå på konsert och mysa.
Jag har fått en vägbeskrivning med två olika alternativ, jag är ju orienterare så det kan ju knappast bli något problem.
Vi ska vara i en sporthall och vi får se om vi hittar dit.
Dessutom skall vi rimma ihop 27000 kronor till Anna- alla för en, en för alla.

Förövrigt, om det är någon i SP3/NS3 som funderar på att byta namn, ändra namn eller lägga till ett efternamn eller två- ge fan i det.
Imorgon elelr på torsdag skall jag betala och ni kommer inte med annars.
Se till att jag har rätt stavning på er, por favor.

Dagens låt: Lars Winnerbäck- Kom ihåg mig då
 
När du står ensam kvar på tå
och ytan inte går o nå
När du träffat botten
Kom ihåg mig då

När du tagit första bästa tåg
och gör vad som helst för en dialog
När du står sist i kön
Kom ihåg mig då

När vintern gömmer dina spår
så att du inte hittar hem
När du är vilsen i en vinternatt igen
Kom ihåg mig då

//Elin

Kommentarer
Postat av: therese

När du får ditt vita hur med blå fönsterluckor flyttar jag in till dig! Glöm inte att verandan måste gå runt hela huset, annars köper vi inget hus Elin! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback