Hjärtsnörp och högpuls.

Jag fixar och trixar med vår resa till Kreta och ger snart upp.
Jag skiter i allt, jag åker inte med.
Resten av klassen kommer ha en härlig vecka på Kreta med sol och annat, medan jag spenderar en vecka på Mullsjö Camping. Om jag inte, vilket verkar mer troligt, ligger död neranför planet.
Allt går under, vi har inte tillräckligt med pengar och en plats för lite.
Jag ger upp.
Sköt det själva för helvete.

Vi hade religionsprov idag och det gick med skit.
Allt går skit nuförtiden.
Skit är ett bra ord.
Idag yttrade jag orden "diplomati is the shit" när min fader sa att han går ner om jag ska lyssna på radio.
Ni ser, jag är inte bara ödmjuk, jag är även språkkunnig och vältalig.

Efter provet hade vi löptest, och korvstroganoffen med ris gjorde sig påmind.
Jag ligger på samma jäkla skittid konstant.
Livet är inte rättvist.

Skit.

Dagens låt:  Orange Juice- Rip it up

Rip it up and start again
Rip it up and start again
I hope to God you're not as dumb as you make out
I hope to God
I hope to God
And I hope to God I'm not as numb as you make out
I hope to God
I hope to God


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback