Hello babes

Klockan är mycket, men mina tankar flödar
Avis på hemtentafolket, men jag biter ihop och ler
Lägenheten behölver städas, men det strunar jag i
Sängen är lite trasig, men jag blundar ändå
Kläder finns det, men varför passar inget min plånbok?
Jag ska vinna 26 000, men hur stor är den chansen?
Vädret är grått, men jag lever för solen
Winnerbäck i Halmstad på onsdag, men vad är Sporthallen?
Skulle titta på Lasse Kongo när de spelade boll, men vi hittade inte dit
Tekniska prylar är roliga att ha, men jag vill ha de som inte krånglar
Fotboll i hallen i morgon, men bara om jag hinner plugga lite också
Vissa saker låter, men så klart är det min dator som låter högst
Elin är min vän, men det är lite längre avstånd från henne nu för tiden
Kommer sakna min älskade Emelie, men jag är grymt glad för din skull
Alla andra är helt underbara, men varför bor vi så utspritt i världen?
Fotboll i korridoren med grannen is the shit, men det är lite väl lågt till tak
Jag är duktigt och äter grötfrulle, men varför glömmer jag jämt att salta
Trött är jag nu, men varför fortsätter jag skriva?
Blir nog sängen nu, men sväva lugnt ändå! <3<3<3
//ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback