Förvirring och skämt.

Igår åkte vi till en stad som jag besökt många gånger.
Men denna gången var allt annorlunda.
Jag visste inte vad som väntade mig eller hur jag skulle reagera.
Det var nervöst, och det var jobbigt att se hur dåligt en människa kan må men efter ett tag var det som förr.
Jag fick återigen höra att jag är tjock, "det kan man inte tro att du är lättviktar'n i familjen!" och glädjen när han såg att jag också kommit för att hälsa på var obeskrivbar.

En vacker dag kommer mitt hjärta brista på riktigt och det är jobbigt att vara medveten om det.

Ikväll skall vi äta marängschwiss och se på bra filmer.
Braveheart och Döda Poeters Sällskap kan vara två av de bästa filmer som finns.

Imorgon skall jag glädja honom igen och jag kommer aldrig vilja åka därifrån.

Dagens låt: Damien Rice- Aime

Amie come sit on my wall
And read me the story of O
And tell it like you still believe
That the end of the century
Brings a change for you and me
Nothing unusual, nothing's changed
Just a little older that's all
You know when you've found it,
There's something I've learned
'Cause you feel it when they take it away


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback